loading...

مركز مشاوره ايران تحصيل

ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

بازدید : 491
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

برنامه ريزي كنكور تجربي 1400

اين روزها داوطلبان كنكور سراسري روزهاي بسيار سرنوشت ساز و حساسي را مي گذرانند. در نتيجه، داشتن برنامه ريزي كنكور تجربي 1400 براي هر كدام از آن ها كاملاً ضروري به نظر مي رسد. هر يك از داوطلبان با داشتن برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي و برنامه ريزي هفتگي كنكور تجربي مي توانند از استرس ها و نگراني هاي خود به ميزان زيادي كم كنند.

اصول و ويژگي هاي برنامه ريزي كنكور 99

به دليل رقابت بسيار زياد داوطلبان در كنكور سراسري ، جهت كسب موفقيت در آن مي بايست يك برنامه ريزي اصولي انجام داده و مطابق آن پيش برويد. برنامه ريزي بايد متناسب با هدفي كه براي خود تعيين كرده ايد باشد تا با انجام آن ، گام به گام به هدفتان نزديك تر شويد. ممكن است اين سوال برايتان پيش بيايد كه در يك برنامه ريزي اصولي چه نكاتي بايد مد نظر قرار گرفته شود؟ پاسخ اين سوال چيزي نيست جز: نحوه صحيح مطالعه ، ميزان ساعات مطالعه ، خلاصه نويسي ، منحصر به فرد بودن برنامه ، انعطاف پذيري ، قابل ارزيابي بودن و توجه به ساعات استراحت.

در كل يكي از مواردي كه در برنامه ريزي كنكور از اهميت زيادي برخوردار است ، توجه به اين موضوع است كه بايد كلي خواندن را فراموش كنيد و ياد بگيريد كه كنكوري بخوانيد! كنكوري خواندن يعني كتاب هاي درسي را مفهومي تر و با دقت و وسواس بيشتري مطالعه كنيد و مطالب را حفظ نكنيد بلكه با مفهومي خواندن ، آن ها را به خاطر بسپاريد. در ادامه به نحوه مطالعه كنكوري مي پردازيم.

  • حاشيه نويسي: حاشيه نويسي يك روش مناسب براي درك عميق مطالب و خواندن كتب درسي نيست ولي مي تواند براي يادگيري مطالب و نكاتي كه از اهميت چنداني برخوردار نيستند اما خواندن آن ها الزامي است مورد استفاده قرار گيرد.
  • خلاصه نويسي: در خلاصه نويسي بايد ابتدا مطالب را مورد مطالعه قرار داده ، كاملا آن ها را به خاطر بسپاريد و سپس آن ها را يادداشت كنيد. بهترين كار اين است كه پس از درك مطالب ، نكات و كلمات كليدي و مهم را يادداشت كنيد. ” كلمات كليدي كوتاه ترين ، بهترين و پر معني ترين كلماتي هستند كه با ديدن آن مفهوم جمله برايتان تداعي مي شود. “ خلاصه نويسي هنگام مرور كردن قسمت هاي مهم در زمان نزديك به كنكور روش بسيار خوبي است.
  • تست زني: سعي كنيد براي تسلط بر مباحث دروس اختصاصي ، بعد از 24 ساعت از مطالعه‌ هر مبحث تست بزنيد. (البته براي دروس اختصاصي مي توانيد بلافاصله بعد از مطالعه ، تست هاي مربوط به آن مبحث را حل كرده و هر 24 ساعت يك بار نيز جهت تسلط بيشتر تست هاي بيشتري بزنيد ولي براي دروس عمومي حتما 24 تا 48 ساعت پس از مطالعه شروع به تست زدن كنيد.)
  • مكان مطالعه: تغيير مكان در هنگام درس خواندن مي تواند موجب بر هم خوردن تمركز شود. بنابراين بهتر است جاي آرام و مشخصي براي مطالعه در نظر بگيريد.
  • قابل ارزيابي بودن: برنامه ريزي بايد به گونه اي باشد كه ميزان پيشرفت و يا افت مطالعه را نشان دهد اين ويژگي مي تواند شما را در شناخت نقاط ضعف و قوتتان راهنمايي كند تا در برنامه ريزي هاي بعدي نقاط ضعف خود را برطرف كنيد.
  • اختصاصي بودن براي هر فرد: از آن جا كه هوش و ويژگي هاي هر فرد با ديگري متفاوت است ، هر داوطلب بايد براي مطالعه ، برنامه ريزي خاص و متناسب با ويژگي هاي خود را داشته باشد. بنابراين فكر نكنيد اگر دوست و يا هم كلاسي شما 10 ساعت در روز مطالعه مي كند

اولين گام: مشخص كردن هدف

از جمله گام هاي اساسي و اصلي جهت دستيابي به مؤفقيت و رتبه برتر شدن در كنكور سراسري علوم تجربي تعيين هدف است.

در نتيجه، پيش از انجام برنامه ريزي اقدام به تعيين هدف خود كنيد و بدانيد كه قصد ادامه تحصيل در كدام مركز دانشگاهي و رشته تحصيلي را داريد.

اين گونه و با مشخص كردن هدف قبل از برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي و همين طور برنامه ريزي هفتگي كنكور تجربي در واقع شانس مؤفقيت خود را به ميزان بسيار زيادي بالا مي بريد.

توصيه مي كنيم كه هدفتان را در يك دفترچه و يا بر روي يك برگه كاغذ يادداشت كنيد و هر روز نگاهي به آن بيندازيد. به عنوان مثال، اين جمله را بنويسيد “ من در كنكور سراسري در رشته پزشكي دانشگاه تهران قبول مي شوم”.

نكته ديگر اين كه، هرگز اميدتان را براي رسيدن به هدف يعني قبولي در رشته و دانشگاهي عالي از دست ندهيد.

دومين گام: برنامه ريزي اصولي و دقيق

كليه داوطلبان و متقاضيان شركت كننده در كنكور سراسري علوم تجربي همواره بايد از اين موضوع اطلاع داشته باشند كه رسيدن به هدف در گرو داشتن برنامه ريزي به شكلي دقيق و بسيار اصولي است.

شما عزيزان مي توانيد برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي و يا برنامه ريزي هفتگي كنكور تجربي خود را در قالب جدول برنامه ريزي طراحي نماييد.

حتي مي توانيد براي نوشتن اين برنامه از دفتر برنامه ريزي استفاده كنيد. به اين صورت كه، ساعت هاي مطالعه و درس هاي خود را در آن يادداشت كنيد و براي هر يك از مباحث و دروس نيز شماري تست (تأليفي و كنكور) را در نظر بگيريد.

شايد اين سؤال براي شما مطرح شود كه چگونه بايد تقسيم بندي درس ها را انجام داد؟ بايد عرض كنيم كه، شما در ابتدا بايد درس هايي كه علاقه بيشتري به مطالعه آن ها داريد را در الويت بگذاريد تا بدين ترتيب انرژي بيشتري براي خواندن آن ها داشته باشيد.

اگر مي خواهيد بازدهي و بهره وري مطالعه خود را بالا ببريد پس از هر يك ساعت زماني را به استراحت اختصاص دهيد. (10 الي 15 دقيقه)

از طرف ديگر، داشتن برنامه ريزي اصولي و دقيق در گرو اطلاع داوطلب از اصول و قواعد مورد نياز براي مطالعه همچون خلاصه نويسي، ساعات كاري براي مطالعه. مكان مناسب براي مطالعه و همين طور نحوه تسلط كامل بر مطالب و محتواي كتب درسي و شناخت بهترين مؤسسات جهت شركت در آزمون هاي آزمايشي است.

در ادامه شماري از اصول برنامه ريزي در گروه علوم تجربي را خدمتتان توضيح مي دهيم.

جهت درياقت برنامه ريزي شخصي كنكور تجربي از سراسر كشور از طريق تلفن ثابت با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس حاصل فرماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

نحوه مطالعه درس هاي عمومي و اختصاصي

در اين رابطه بايد عرض كنيم كه از پشت سر هم مطالعه كردن دو درس عمومي و اختصاصي جداً خودداري كنيد. به طور مثال، در صورتي كه، در جدول برنامه ريزي خود 4 درس زبان انگليسي، ادبيات فارسي، شيمي و زيست شناسي را گنجانده ايد آن ها را به اين شكل بخوانيد:

يكشنبه

زيست شناسي سال سوم

(فصل دوم)

3 ساعت

ادبيات فارسي 3

(فصل 4 و 5)

2 ساعت

شيمي سال دوم

40 تست

1 ساعت

زبان انگليسي سال چهارم

(لغات و گرامر درس دوم)

2 ساعت

تست زني را فراموش نكنيد

همواره از تست زني جهت تثبيت يادگيري و محك ميزان آموخته هاي خود در هر كدام از دروس استفاده كنيد. در مورد زمان تست زني بايد خدمتتان عرض كنيم كه تست هاي درس هاي اختصاصي را بايد سريعاً پس از مطالعه و تست هاي درس هاي عمومي را حدود يك روز (24 ساعت) پس از مطالعه دقيق آن ها انجام دهيد.

انتخاب مكاني مناسب و بي سروصدا براي مطالعه

يادتان نرود مكاني كه در آن مطالعه مي كنيد اثر زيادي روي سطح يادگيري شما از دروس دارد. در نتيجه، دقت بسيار زيادي در انتخاب مكان مطالعه به خرج دهيد.

به طور مثال، به هيچ وجه مكان مطالعه خود را سريع عوض نكنيد. در اين صورت تمركز خود را از دست مي دهيد.

پيشنهاد ما اين است كه مكان ثابت و مشخصي را جهت مطالعه در نظر بگيريد. مكاني كه بتوانيد در آن با آرامش خاطر مطالعه كنيد.

تعيين ميزان ساعت هاي مطالعه دروس

با توجه به متفاوت بودن سطح يادگيري فرد در هر كدام از دروس با در نظر گرفتن درجه اهميت آن درس و سطح يادگيري خود زماني را جهت مطالعه آن در نظر بگيريد.

به عنوان مثال، درصورت ضعيف بودن در درس زيست شناسي سال سوم دبيرستان با توجه به مهم بودن اين درس و تخصصي بودن آن ساعت هاي بيشتري را براي مطالعه آن در نظر بگيريد.

سومين گام: كلي خواني را در كنكور كنار بگذاريد

دوستان عزيز شما بايد براي كنكور سراسري به صورت كنكوري درس بخوانيد و كلي خواني را در برنامه ريزي خود به طور كلي فراموش كنيد.

شايد بپرسيد كه منظور از كنكوري خواندن چيست؟ منظور از كنكوري خواندن اين است كه آن ها را براي يادگيري و به شكل جزء به جزء مورد مطالعه قرار دهيد و صرفاً جهت تمام كردن كتب درس ها را نخوانيد.

در حقيقت، براي آزمون سراسري بايد دروس را عميق تر و مفهومي تر مورد مطالعه قرار دهيد. در غيراينصورت، مؤفقيت فقط برايتان به صورت يك رؤيا باقي مي ماند.

در ضمن، هرگز مطالب را حفظ نكنيد و از تكنيك ها و روش هاي خاصي جهت يادگيري بهره ببريد.

چهارمين گام: ثبت نام و شركت در آزمون هاي آزمايشي

ثبت نام و شركت در آزمون هاي آزمايشي باكيفيت بالا و آزمون هايي كه كمك بسياري به شما در رسيدن به مؤفقيت مي كنند را جدي بگيريد.

در طول سال هاي اخير، مؤسسات مختلف با هدف آشنا كردن داوطلب كنكور با محيط برگزاري آزمون و آماده كردن آن ها براي اين ماراتون بزرگ اقدام به برگزاري آزمون هاي آزمايشي مي كنند.

جهت كسب آمادگي بيشتر براي مؤفقيت در اين آزمون ها از دفتر برنامه ريزي غافل نشويد. جدول برنامه ريزي خود را براساس برنامه آزمون ها به صورت برنامه ريزي هفتگي تجربي و برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي تنظيم كنيد.

برنامه ريزي كنكور تجربي از دي ماه راست يا دروغ؟

تصور بسياري از داوطلبان اين است كه به هيچ وجه برنامه ريزي كنكور تجربي از دي ماه امكان پذير نيست و محال ممكن است داشن آموزي با سطح ضعيف و حتي صفر بتواند به درصدهاي عالي در درس ها برسد.

اما مطمئن باشيد كه برنامه ريزي كنكور تجربي از دي ماه دور از ذهن نيست و واقعيت دارد. فقط كافيست كه داوطلب اراده كند و آستين هاي خود را بالا بزند.

خلاصه مقاله : در اين مقاله بهترين راه هاي مطالعه براي كنكور را ارائه داديم و شما را با روش هاي مطالعه آشنا كرديم . متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منبع : كنكور تجربي 99

برنامه ريزي كنكور تجربي 1400

اين روزها داوطلبان كنكور سراسري روزهاي بسيار سرنوشت ساز و حساسي را مي گذرانند. در نتيجه، داشتن برنامه ريزي كنكور تجربي 1400 براي هر كدام از آن ها كاملاً ضروري به نظر مي رسد. هر يك از داوطلبان با داشتن برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي و برنامه ريزي هفتگي كنكور تجربي مي توانند از استرس ها و نگراني هاي خود به ميزان زيادي كم كنند.

اصول و ويژگي هاي برنامه ريزي كنكور 99

به دليل رقابت بسيار زياد داوطلبان در كنكور سراسري ، جهت كسب موفقيت در آن مي بايست يك برنامه ريزي اصولي انجام داده و مطابق آن پيش برويد. برنامه ريزي بايد متناسب با هدفي كه براي خود تعيين كرده ايد باشد تا با انجام آن ، گام به گام به هدفتان نزديك تر شويد. ممكن است اين سوال برايتان پيش بيايد كه در يك برنامه ريزي اصولي چه نكاتي بايد مد نظر قرار گرفته شود؟ پاسخ اين سوال چيزي نيست جز: نحوه صحيح مطالعه ، ميزان ساعات مطالعه ، خلاصه نويسي ، منحصر به فرد بودن برنامه ، انعطاف پذيري ، قابل ارزيابي بودن و توجه به ساعات استراحت.

در كل يكي از مواردي كه در برنامه ريزي كنكور از اهميت زيادي برخوردار است ، توجه به اين موضوع است كه بايد كلي خواندن را فراموش كنيد و ياد بگيريد كه كنكوري بخوانيد! كنكوري خواندن يعني كتاب هاي درسي را مفهومي تر و با دقت و وسواس بيشتري مطالعه كنيد و مطالب را حفظ نكنيد بلكه با مفهومي خواندن ، آن ها را به خاطر بسپاريد. در ادامه به نحوه مطالعه كنكوري مي پردازيم.

  • حاشيه نويسي: حاشيه نويسي يك روش مناسب براي درك عميق مطالب و خواندن كتب درسي نيست ولي مي تواند براي يادگيري مطالب و نكاتي كه از اهميت چنداني برخوردار نيستند اما خواندن آن ها الزامي است مورد استفاده قرار گيرد.
  • خلاصه نويسي: در خلاصه نويسي بايد ابتدا مطالب را مورد مطالعه قرار داده ، كاملا آن ها را به خاطر بسپاريد و سپس آن ها را يادداشت كنيد. بهترين كار اين است كه پس از درك مطالب ، نكات و كلمات كليدي و مهم را يادداشت كنيد. ” كلمات كليدي كوتاه ترين ، بهترين و پر معني ترين كلماتي هستند كه با ديدن آن مفهوم جمله برايتان تداعي مي شود. “ خلاصه نويسي هنگام مرور كردن قسمت هاي مهم در زمان نزديك به كنكور روش بسيار خوبي است.
  • تست زني: سعي كنيد براي تسلط بر مباحث دروس اختصاصي ، بعد از 24 ساعت از مطالعه‌ هر مبحث تست بزنيد. (البته براي دروس اختصاصي مي توانيد بلافاصله بعد از مطالعه ، تست هاي مربوط به آن مبحث را حل كرده و هر 24 ساعت يك بار نيز جهت تسلط بيشتر تست هاي بيشتري بزنيد ولي براي دروس عمومي حتما 24 تا 48 ساعت پس از مطالعه شروع به تست زدن كنيد.)
  • مكان مطالعه: تغيير مكان در هنگام درس خواندن مي تواند موجب بر هم خوردن تمركز شود. بنابراين بهتر است جاي آرام و مشخصي براي مطالعه در نظر بگيريد.
  • قابل ارزيابي بودن: برنامه ريزي بايد به گونه اي باشد كه ميزان پيشرفت و يا افت مطالعه را نشان دهد اين ويژگي مي تواند شما را در شناخت نقاط ضعف و قوتتان راهنمايي كند تا در برنامه ريزي هاي بعدي نقاط ضعف خود را برطرف كنيد.
  • اختصاصي بودن براي هر فرد: از آن جا كه هوش و ويژگي هاي هر فرد با ديگري متفاوت است ، هر داوطلب بايد براي مطالعه ، برنامه ريزي خاص و متناسب با ويژگي هاي خود را داشته باشد. بنابراين فكر نكنيد اگر دوست و يا هم كلاسي شما 10 ساعت در روز مطالعه مي كند

اولين گام: مشخص كردن هدف

از جمله گام هاي اساسي و اصلي جهت دستيابي به مؤفقيت و رتبه برتر شدن در كنكور سراسري علوم تجربي تعيين هدف است.

در نتيجه، پيش از انجام برنامه ريزي اقدام به تعيين هدف خود كنيد و بدانيد كه قصد ادامه تحصيل در كدام مركز دانشگاهي و رشته تحصيلي را داريد.

اين گونه و با مشخص كردن هدف قبل از برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي و همين طور برنامه ريزي هفتگي كنكور تجربي در واقع شانس مؤفقيت خود را به ميزان بسيار زيادي بالا مي بريد.

توصيه مي كنيم كه هدفتان را در يك دفترچه و يا بر روي يك برگه كاغذ يادداشت كنيد و هر روز نگاهي به آن بيندازيد. به عنوان مثال، اين جمله را بنويسيد “ من در كنكور سراسري در رشته پزشكي دانشگاه تهران قبول مي شوم”.

نكته ديگر اين كه، هرگز اميدتان را براي رسيدن به هدف يعني قبولي در رشته و دانشگاهي عالي از دست ندهيد.

دومين گام: برنامه ريزي اصولي و دقيق

كليه داوطلبان و متقاضيان شركت كننده در كنكور سراسري علوم تجربي همواره بايد از اين موضوع اطلاع داشته باشند كه رسيدن به هدف در گرو داشتن برنامه ريزي به شكلي دقيق و بسيار اصولي است.

شما عزيزان مي توانيد برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي و يا برنامه ريزي هفتگي كنكور تجربي خود را در قالب جدول برنامه ريزي طراحي نماييد.

حتي مي توانيد براي نوشتن اين برنامه از دفتر برنامه ريزي استفاده كنيد. به اين صورت كه، ساعت هاي مطالعه و درس هاي خود را در آن يادداشت كنيد و براي هر يك از مباحث و دروس نيز شماري تست (تأليفي و كنكور) را در نظر بگيريد.

شايد اين سؤال براي شما مطرح شود كه چگونه بايد تقسيم بندي درس ها را انجام داد؟ بايد عرض كنيم كه، شما در ابتدا بايد درس هايي كه علاقه بيشتري به مطالعه آن ها داريد را در الويت بگذاريد تا بدين ترتيب انرژي بيشتري براي خواندن آن ها داشته باشيد.

اگر مي خواهيد بازدهي و بهره وري مطالعه خود را بالا ببريد پس از هر يك ساعت زماني را به استراحت اختصاص دهيد. (10 الي 15 دقيقه)

از طرف ديگر، داشتن برنامه ريزي اصولي و دقيق در گرو اطلاع داوطلب از اصول و قواعد مورد نياز براي مطالعه همچون خلاصه نويسي، ساعات كاري براي مطالعه. مكان مناسب براي مطالعه و همين طور نحوه تسلط كامل بر مطالب و محتواي كتب درسي و شناخت بهترين مؤسسات جهت شركت در آزمون هاي آزمايشي است.

در ادامه شماري از اصول برنامه ريزي در گروه علوم تجربي را خدمتتان توضيح مي دهيم.

جهت درياقت برنامه ريزي شخصي كنكور تجربي از سراسر كشور از طريق تلفن ثابت با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس حاصل فرماييد.

9099072952 تماس از سراسر كشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

نحوه مطالعه درس هاي عمومي و اختصاصي

در اين رابطه بايد عرض كنيم كه از پشت سر هم مطالعه كردن دو درس عمومي و اختصاصي جداً خودداري كنيد. به طور مثال، در صورتي كه، در جدول برنامه ريزي خود 4 درس زبان انگليسي، ادبيات فارسي، شيمي و زيست شناسي را گنجانده ايد آن ها را به اين شكل بخوانيد:

يكشنبه

زيست شناسي سال سوم

(فصل دوم)

3 ساعت

ادبيات فارسي 3

(فصل 4 و 5)

2 ساعت

شيمي سال دوم

40 تست

1 ساعت

زبان انگليسي سال چهارم

(لغات و گرامر درس دوم)

2 ساعت

تست زني را فراموش نكنيد

همواره از تست زني جهت تثبيت يادگيري و محك ميزان آموخته هاي خود در هر كدام از دروس استفاده كنيد. در مورد زمان تست زني بايد خدمتتان عرض كنيم كه تست هاي درس هاي اختصاصي را بايد سريعاً پس از مطالعه و تست هاي درس هاي عمومي را حدود يك روز (24 ساعت) پس از مطالعه دقيق آن ها انجام دهيد.

انتخاب مكاني مناسب و بي سروصدا براي مطالعه

يادتان نرود مكاني كه در آن مطالعه مي كنيد اثر زيادي روي سطح يادگيري شما از دروس دارد. در نتيجه، دقت بسيار زيادي در انتخاب مكان مطالعه به خرج دهيد.

به طور مثال، به هيچ وجه مكان مطالعه خود را سريع عوض نكنيد. در اين صورت تمركز خود را از دست مي دهيد.

پيشنهاد ما اين است كه مكان ثابت و مشخصي را جهت مطالعه در نظر بگيريد. مكاني كه بتوانيد در آن با آرامش خاطر مطالعه كنيد.

تعيين ميزان ساعت هاي مطالعه دروس

با توجه به متفاوت بودن سطح يادگيري فرد در هر كدام از دروس با در نظر گرفتن درجه اهميت آن درس و سطح يادگيري خود زماني را جهت مطالعه آن در نظر بگيريد.

به عنوان مثال، درصورت ضعيف بودن در درس زيست شناسي سال سوم دبيرستان با توجه به مهم بودن اين درس و تخصصي بودن آن ساعت هاي بيشتري را براي مطالعه آن در نظر بگيريد.

سومين گام: كلي خواني را در كنكور كنار بگذاريد

دوستان عزيز شما بايد براي كنكور سراسري به صورت كنكوري درس بخوانيد و كلي خواني را در برنامه ريزي خود به طور كلي فراموش كنيد.

شايد بپرسيد كه منظور از كنكوري خواندن چيست؟ منظور از كنكوري خواندن اين است كه آن ها را براي يادگيري و به شكل جزء به جزء مورد مطالعه قرار دهيد و صرفاً جهت تمام كردن كتب درس ها را نخوانيد.

در حقيقت، براي آزمون سراسري بايد دروس را عميق تر و مفهومي تر مورد مطالعه قرار دهيد. در غيراينصورت، مؤفقيت فقط برايتان به صورت يك رؤيا باقي مي ماند.

در ضمن، هرگز مطالب را حفظ نكنيد و از تكنيك ها و روش هاي خاصي جهت يادگيري بهره ببريد.

چهارمين گام: ثبت نام و شركت در آزمون هاي آزمايشي

ثبت نام و شركت در آزمون هاي آزمايشي باكيفيت بالا و آزمون هايي كه كمك بسياري به شما در رسيدن به مؤفقيت مي كنند را جدي بگيريد.

در طول سال هاي اخير، مؤسسات مختلف با هدف آشنا كردن داوطلب كنكور با محيط برگزاري آزمون و آماده كردن آن ها براي اين ماراتون بزرگ اقدام به برگزاري آزمون هاي آزمايشي مي كنند.

جهت كسب آمادگي بيشتر براي مؤفقيت در اين آزمون ها از دفتر برنامه ريزي غافل نشويد. جدول برنامه ريزي خود را براساس برنامه آزمون ها به صورت برنامه ريزي هفتگي تجربي و برنامه ريزي روزانه كنكور تجربي تنظيم كنيد.

برنامه ريزي كنكور تجربي از دي ماه راست يا دروغ؟

تصور بسياري از داوطلبان اين است كه به هيچ وجه برنامه ريزي كنكور تجربي از دي ماه امكان پذير نيست و محال ممكن است داشن آموزي با سطح ضعيف و حتي صفر بتواند به درصدهاي عالي در درس ها برسد.

اما مطمئن باشيد كه برنامه ريزي كنكور تجربي از دي ماه دور از ذهن نيست و واقعيت دارد. فقط كافيست كه داوطلب اراده كند و آستين هاي خود را بالا بزند.

خلاصه مقاله : در اين مقاله بهترين راه هاي مطالعه براي كنكور را ارائه داديم و شما را با روش هاي مطالعه آشنا كرديم . متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه جهت دريافت راهنمايي هاي بيشتر ميتوانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

منبع : كنكور تجربي 99

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 38

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1627
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 132
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 955
  • بازدید سال : 2892
  • بازدید کلی : 2744467
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه