loading...

مركز مشاوره ايران تحصيل

ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

بازدید : 514
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ورود به سامانه اعلام نتايج ثبت نام هفتم و دهم 99-1400

دانش اموزاني كه در آزمون مدارس تيزهوشان شركت نمودند ميتوانند از طريق سامانه اقدام به مشاهد نتايج ثبت نام نمايند. نتايج ازمون تيزهوشان حدودا يك الي دو هفته پس از آزمون در سامانه منتشر ميشود و شما ميتوانيد با وارد كردن كد ملي و رمز همگام نتايج ثبت نام را مشاهده كنيدو در صورت قبولي به مدرسه مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام حضوري كنيد.

زمان اعلام نتايج تيزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

جهت مشاهده نتايج آزمون تيزهوشان پايه هفتم 99 – 1400 دانش آموزان عزيز و اولياي محترم مي توانند به سامانه 99 hoosh.medu.ir مراجعه نموده و پس از وارد نمودن كد ملي و رمز عبور خود نتيجه مورد نظر را دريافت نمايند و يا نسبت به دريافت رمز عبور همگام تيزهوشان اقدام نماييد.

آن دسته از دانش آموزاني كه نسبت به كارنامه موجود در سامانه hoosh.medu.ir اعتراض دارند مي توانند اعتراض خود را با استفاده از سامانه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ارائه نمايند. نتايج اعتراض ثبت شده شما در تاريخ 15 خرداد ماه در سامانه مذكور قابل مشاهده مي باشد.

توجه : آن دسته از دانش آموزاني كه به هر دليلي به رمز عبور همگام دسترسي ندارند و يا اينكه مايل به تغيير رمز عبور همگام تيزهوشان مي باشند مي توانند با شماره هاي پشتباني و مشاوران آزمون تيزهوشان كه در جداول مندرج مي باشد تماس حاصل نمايند.

سامانه ثبت نام و اعلام نتايج آزمون مدارس تيزهوشان به نشاني hoosh.medu.ir به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات ثبت نام به دانش آموزان مي باشد

زمان ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم 99-1400 – hoosh.medu.ir

پيرو اطلاعيه سازمان سمپاد پذيرش مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي در پايه هاي ششم به هفتم نيز پابرجا خواهد بود و پذيرش داوطلبان از طريق سامانه اعلام نتايج تيزهوشان انجام خواهد گرفت، لازم به ذكر است با توجه به تصميمات شوراي انقلاب فرهنگي كشور مبناي پذيرش همانند سنوات قبل آزمون خواهد بود.

با توجه به زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم برگزاري طرح شهاب فعلا با تاخير مواجه شده اما مفاد آزمون تيزهوشان ششم به هفتم مورد تغييراتي قرار گرفته كه در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

لازم به ذكر است با توجه به زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان هفتم و زمان برگزاري آزمون و همچنين تغييرات پيش آمده در مفاد آزمون بهترين كتاب ها براي قبولي در آزمون تيزهوشان را مي توانيد با كليك روي مقاله تهيه كنيد تا درصد موفقيت داوطلب بالاتر برود.

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 99-1400 علي رغم پيگيري هاي انجام گرفته هنوز به صورت قطعي مشخص نشده اما داوطلبان گرامي در نظر داشته باشند كه قبل از زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم از طريق سامانه دريافت رمز عبور همگام مدارس نسبت به اخذ كد همگام اقدام نمايند تا در روند ثبت نام وي مشكلي بوجود نيايد.

به اطلاع مي رسانيم كليه اخبار ثبت نام مدارس تيزهوشان ششم به هفتم و ثبت نام مدارس نمونه دولتي از طريق سامانه sampad.medu.ir اطلاع رساني خواهد شد و سامانه hoosh.medu.ir صرفا جهت ثبت نام و اعلام نتايج آزمون ششم به هفتم تعبيه شده است.

شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان

دانش آموزان مايل به شركت در مدارس تيزهوشان بايد تابعيت ايراني داشته باشند. آن دسته از دانش آموزان اتباع غير ايراني متقاضي ثبت نام مدارس تيزهوشان مطابق بخشنامه بايد در زمان ديگري به سامانه ثبت نام مدارس تيزهوشان مراجعه نمايند.

از نظر شرايط معدلي دانش آموزان متقاضي ورود به تيزهوشان پايه هفتم بايد در تمامي دروس نمره خيلي خوب را در نوبت دوم پايه پنجم و همچنين نمره خيلي خوب در تمامي دروس نوبت اول پايه ششم را كسب نموده باشند.

تبصره هاي در نظر گرفته شده در دفترچه آزمون تيزهوشان 99-1400 براي شرايط معدلي شامل : دانش آموزاني است كه در مجموع دو سال تحصيلي پايه هاي پنجم و ششم ابتدايي نهايتا در يكي از دروس خود نمره خوب را دريافت نموده باشند.

والدين و دانش آموزان عزيز توجه داشته باشند در صورت هرگونه مغايرت مدارك و همچنين اشتباه در وارد نمودن اطلاعات مورد نظر در ثبت نام ، حتي در صورت پذيرش ، ثبت نام دانش آموزان مورد نظر لغو خواهد شد.

سامانه ثبت نام و اعلام نتايج مدارس تيزهوشان hoosh.medu.ir از نوزدهم الي بيست و چهارم فعال خواهد داشت

راهنماي ثبت نام در سامانه hoosh.medu.ir

با توجه به عدم تسلط برخي دانش آموزان و اوليا گرامي نسبت به نحوه انجام ثبت نام از طريق سامانه آموزشي كوتاه و مفيد براي ورود و ثبت نام در سايت www.hoosh.medu.ir ارائه مي كنيم تا شما را با نحوه ثبت نام در سايت آشنا كنيم.

نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

دانش آموزان و اوليا گرامي ابتدا از اتصال صحيح و كامل سيستم خود به اينترنت مطمئن شده سپس از طريق يكي از مرورگر هاي گوگل وارد آدرس اينترنتي hoosh.medu.ir شوند ضمنا در ورود آدرس كاملا دقت نماييد و همچنين از مرورگرهاي فايرفاكس و كروم در حد امكان استفاده نمايند.

در صورتي كه به صورت صحيح وارد سامانه شده باشيد با صفحه زير رو به رو خواهيد شد :

ورود به سامانه hoosh.medu.ir

در مرحله بعد همانطور كه در تصوير مشاهده مي نماييد لازم است نقش و همچنين عنوان سازماني را وارد نماييد. و پس از آن بر روي دكمه تائيد كليك نماييد.

در صورت انتخاب درست، شما به صفحه ثبت نام هدايت خواهيد شد. كه مطابق تصوير زير لازم است اطلاعات مورد نظر را وراد نماييد.

نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

والدين و دانش آموزان 98 hoosh.medu.ir عزيز توجه داشته باشند كه برخي از اطلاعات توسط اداره آموزش و پرورش در سامانه قرار گرفته است. اطلاعاتي همچون نام و نام خانوادگي، كد ملي، جنسيت ، نام و كد دبستان ، منطقه و استان محل تحصيل به صورت خودكار وجود دارد و امكان ويرايش آن وجود نخواهد داشت.

مرحله دوم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در صورتي كه داراي خواهر و يا برادر دو قلو مي باشيد لازم است حتما بند 11 را تكميل نماييد.

مرحله سوم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در وارد نمودن اطلاعات زير نهايت دقت را داشته باشيد زيرا مدرسه پذريش شما با استفاده از فرم زير تعيين خواهد شد . حداكثر اولويت هاي انتخابي شما براي اين مدارس تعداد سه مدرسه در شهرستان محل سكونتتان مي باشد.

مرحله چهارم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

مرحله بعدي بارگزاري تصوير داوطلب مي باشد كه همانطور كه ملاحظه مي نماييد بايد در فرمت خاصي صورت پذيرد و همچنين به هيچ عنوان اشتباهي در اين زمينه صورت نپذيرد.

مرحله بعدي كه براي ثبت نام hoosh.medu.ir لازم است پشت سر بگذاريد، پرداخت وجه ثبت نام مي باشد. والدين و دانش آموزان عزيز توجه داشته باشيد كه پس از پرداخت وجه ثبت نام تيزهوشان به هيچ عنوان امكان ويرايش را نخواهيد داشت.

مرحله پنجم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در صورتي كه پرداخت شما با موفقيت صورت پذيرفته باشد با صفحه اي همانند تصوير زير مواجه خواهيد شد كه رسيد پرداخت و همچنين شماره پيگيري قابل مشاهده مي باشد. روي عبارت “بازگشت به صفحه پرداخت ” كليك نماييد.

مرحله ششم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در صورتي كه تمامي اطلاعات را به صورت صحيح وارد نموده باشيد مي توانيد تصوير زير را ملاحظه نماييد. در صورتي كه تمامي اطلاعات را به صورت صحيح وارد نموده باشيد كد پيگيري و رسيد مورد نظر را نزد خود نگاه داريد.

مرحله هفتم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

دانش آموزان و اوليا محترمي كه مايل به ثبت نام فرزند خود مي باشند و يا رمز عبور همگام خود را فراموش نموده اند و يا جهت ورود به سامانه با مشكل مواجه شده اند مي توانند همه روزه از ساعات 8 صبح الي 1 شب با شماره هاي 9099072952 تماس حاصل نمايند.

توصيه مهم : با توجه به حساسيت مراحل ثبت نام و ورود اطلاعات در صورت تمايل مي توانيد جهت تكميل روند ثبت نام از طريق شماره 9099072952 با مشاوران مركز تماس حاصل نماييد پاسخگويي واحد ثبت نام همه روزه از 8 صبح الي 1 شب خواهد بود.

جزيياتي در مورد سامانه hoosh.medu.ir

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان هفتم hoosh.medu.ir به مدت شش روز فعال خواهد بود و ثبت نام ورودي هاي ششم به هفتم از طريق اين سامانه انجام مي گيرد ضمنا با توجه به مهلت 6 روزه امكان دارد زمان ثبت نام آزمون ششم به هفتم تيزهوشان تمديد نشود لذا دانش آموزان و اوليا گرامي در همان روزهاي آغازين ثبت نام خود را تكميل نمايند تا با مشكلي در روند ثبت نام مواجه نشوند.

شايان ذكر است با توجه به تصميم سازمان سمپاد در رابطه با سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم كليه امور ثبت نام – دريافت كارنامه آزمون تيزهوشان ششم به -هفتم – اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ششم به هفتم و پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان 99-1400 از طريق سامانه hoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت.

پرداخت هزينه ثبت نام مدارس سمپاد از سامانه hoosh.medu.ir

با توجه به مشكلاتي كه سال هاي گذشته در زمينه پرداخت هزينه ثبت نام مدارس سمپاد وجود داشت بار ديگر تاكيد مي كنيم هزينه ثبت نام فقط از طريق سامانه در آخرين مرحله ثبت نام از طريق درگاه متصل به سايت قابل پرداخت خواهد بود لذا دقت لازم در اين زمينه را داشته باشيد.

ثبت نام دانش آموزان پس از پرداخت هزينه ثبت نام تكميل خواهد شد لذا دانش آموزان و اوليا محترم حتما قبل از ورود به سامانه اعلام نتايج تيزهوشان كارت بانكي داراي رمز دوم جهت عمليات پرداخت را آماده نمايند.

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون از طريق سامانه hoosh.medu.ir

به اطلاع دانش آموزان و اوليا محترم مي رسانيم آزمون ورودي مدارس سمپاد در نيمه دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد و تمامي دانش آموزان جهت حضور در جلسه آزمون ملزم به دريافت كارت ورود به جلسه از طريق سامانه خواهند بود لذا در صورت تكميل ثبت نام مي توانيد با وارد كردن اطلاعات ثبت نامي مجددا وارد سامانه مدارس تيزهوشان شويد و كارت ورود به جلسه خود را دريافت نماييد.

شايان ذكر است لينك دريافت كارت ورود به جلسه آزمون سمپاد براي تمامي پايه ها از اوايل خرداد ماه باز مي شود و دانش آموزان مي توانند با مراجعه به سايت و يا تماس با شماره هاي مركز ثبت نام 9099072952(تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

مشاهده اسامي قبول شدگان در آزمون از طريق سايت hoosh.medu.ir

پس از تكميل روند ثبت نام آزمون تيزهوشان ، دريافت كارت حضور در جلسه آزمون و شركت در آزمون سمپاد مهم ترين مساله اي كه مورد توجه دانش آموزان خواهد بود اعلام اسامي قبول شدگان در آزمون خواهد بود لازم به ذكر است اعلام نتايج آزمون تيزهوشان نيز حدودا اوايل شهريور ماه روي سامانه hoosh.medu.ir قرار خواهد گرفت شايان ذكر است دانش آموزاني كه در پايه هاي نهم به دهم در آزمون شركت نموده اند جهت مشاهده نتايج فقط از طريق سامانه azmoon.medu.ir قادر خواهند بود از نتايج آزمون مطلع گردند.

كانال اطلاع رساني سامانه hoosh.medu.ir

دانش آموزان و اوليا محترم در صورت تمايل جهت ثبت نام در آزمون ورودي سمپاد و در صورت بروز هر گونه مشكل فني و يا سوال در مورد سايت hoosh.medu.ir از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد

9099072952 (تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) پاسخگويي 8 صبح الي 1 شب

سوالات پرتكرار در سامانه hoosh.medu.ir

من هنوز نتونستم نتيجم رو دريافت كنم بايد به چه سامانه اي براي دريافت نتايج آزمون تيزهوشان مراجعه كنم؟

براي مشاهده نتيجه تكميل ظرفيت مدارس تيزهوشان مي توانيد به سامانه hoosh8.medu.ir مراجعه كنيد.

آيا امكان انتقالي پس از دريافت نتيجه آزمون تيزهوشان 99 – 98 در سامانه hoosh.medu.ir وجود دارد؟

بله. هر يك از داوطلباني كه در اين مدارس پذيرفته شده اند مي توانند در سامانه اعلام نتايج مدارس تيزهوشان اقدام نمايند.

آيا مي توانيم نتايج آزمون تيزهوشان نهم به دهم را در مدارس خود دريافت نماييم؟

خير. همانطور كه ذكر شد داوطلبان تنها مي توانند از طريق سامانه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان امكان پذير خواهد بود.

در اين مقاله تلاش نموديم تا راهنمايي هاي لازم در رابطه با اعلام نتايج تيزهوشان نهم به دهم سامانه hoosh.medu.ir و همچنين نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان 99 – 1400 ، زمان اعلام نتايج تيزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم مطالبي را ارائه نماييم. اميدواريم توانسته باشيم در اين رابطه اطلاعات مفيدي را ارائه نماييم.

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با نحوه مشاهده نتايج ثبت نام و زمان اعلام نتايج ازمون تيزهوشان ازائه دهيم و پاسخگوي سوالات شما عزيزان باشيم. متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه زمان اعلام نتايج را دست ندهيد چرا كه مشاهده نتايج فقط از طريق سامانه امكان پذير بوده و در صورت بسته شدن سايت هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند .

منبع : irantahsil

ورود به سامانه اعلام نتايج ثبت نام هفتم و دهم 99-1400

دانش اموزاني كه در آزمون مدارس تيزهوشان شركت نمودند ميتوانند از طريق سامانه اقدام به مشاهد نتايج ثبت نام نمايند. نتايج ازمون تيزهوشان حدودا يك الي دو هفته پس از آزمون در سامانه منتشر ميشود و شما ميتوانيد با وارد كردن كد ملي و رمز همگام نتايج ثبت نام را مشاهده كنيدو در صورت قبولي به مدرسه مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام حضوري كنيد.

زمان اعلام نتايج تيزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

جهت مشاهده نتايج آزمون تيزهوشان پايه هفتم 99 – 1400 دانش آموزان عزيز و اولياي محترم مي توانند به سامانه 99 hoosh.medu.ir مراجعه نموده و پس از وارد نمودن كد ملي و رمز عبور خود نتيجه مورد نظر را دريافت نمايند و يا نسبت به دريافت رمز عبور همگام تيزهوشان اقدام نماييد.

آن دسته از دانش آموزاني كه نسبت به كارنامه موجود در سامانه hoosh.medu.ir اعتراض دارند مي توانند اعتراض خود را با استفاده از سامانه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ارائه نمايند. نتايج اعتراض ثبت شده شما در تاريخ 15 خرداد ماه در سامانه مذكور قابل مشاهده مي باشد.

توجه : آن دسته از دانش آموزاني كه به هر دليلي به رمز عبور همگام دسترسي ندارند و يا اينكه مايل به تغيير رمز عبور همگام تيزهوشان مي باشند مي توانند با شماره هاي پشتباني و مشاوران آزمون تيزهوشان كه در جداول مندرج مي باشد تماس حاصل نمايند.

سامانه ثبت نام و اعلام نتايج آزمون مدارس تيزهوشان به نشاني hoosh.medu.ir به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات ثبت نام به دانش آموزان مي باشد

زمان ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم 99-1400 – hoosh.medu.ir

پيرو اطلاعيه سازمان سمپاد پذيرش مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي در پايه هاي ششم به هفتم نيز پابرجا خواهد بود و پذيرش داوطلبان از طريق سامانه اعلام نتايج تيزهوشان انجام خواهد گرفت، لازم به ذكر است با توجه به تصميمات شوراي انقلاب فرهنگي كشور مبناي پذيرش همانند سنوات قبل آزمون خواهد بود.

با توجه به زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم برگزاري طرح شهاب فعلا با تاخير مواجه شده اما مفاد آزمون تيزهوشان ششم به هفتم مورد تغييراتي قرار گرفته كه در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

لازم به ذكر است با توجه به زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان هفتم و زمان برگزاري آزمون و همچنين تغييرات پيش آمده در مفاد آزمون بهترين كتاب ها براي قبولي در آزمون تيزهوشان را مي توانيد با كليك روي مقاله تهيه كنيد تا درصد موفقيت داوطلب بالاتر برود.

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 99-1400 علي رغم پيگيري هاي انجام گرفته هنوز به صورت قطعي مشخص نشده اما داوطلبان گرامي در نظر داشته باشند كه قبل از زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم از طريق سامانه دريافت رمز عبور همگام مدارس نسبت به اخذ كد همگام اقدام نمايند تا در روند ثبت نام وي مشكلي بوجود نيايد.

به اطلاع مي رسانيم كليه اخبار ثبت نام مدارس تيزهوشان ششم به هفتم و ثبت نام مدارس نمونه دولتي از طريق سامانه sampad.medu.ir اطلاع رساني خواهد شد و سامانه hoosh.medu.ir صرفا جهت ثبت نام و اعلام نتايج آزمون ششم به هفتم تعبيه شده است.

شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان

دانش آموزان مايل به شركت در مدارس تيزهوشان بايد تابعيت ايراني داشته باشند. آن دسته از دانش آموزان اتباع غير ايراني متقاضي ثبت نام مدارس تيزهوشان مطابق بخشنامه بايد در زمان ديگري به سامانه ثبت نام مدارس تيزهوشان مراجعه نمايند.

از نظر شرايط معدلي دانش آموزان متقاضي ورود به تيزهوشان پايه هفتم بايد در تمامي دروس نمره خيلي خوب را در نوبت دوم پايه پنجم و همچنين نمره خيلي خوب در تمامي دروس نوبت اول پايه ششم را كسب نموده باشند.

تبصره هاي در نظر گرفته شده در دفترچه آزمون تيزهوشان 99-1400 براي شرايط معدلي شامل : دانش آموزاني است كه در مجموع دو سال تحصيلي پايه هاي پنجم و ششم ابتدايي نهايتا در يكي از دروس خود نمره خوب را دريافت نموده باشند.

والدين و دانش آموزان عزيز توجه داشته باشند در صورت هرگونه مغايرت مدارك و همچنين اشتباه در وارد نمودن اطلاعات مورد نظر در ثبت نام ، حتي در صورت پذيرش ، ثبت نام دانش آموزان مورد نظر لغو خواهد شد.

سامانه ثبت نام و اعلام نتايج مدارس تيزهوشان hoosh.medu.ir از نوزدهم الي بيست و چهارم فعال خواهد داشت

راهنماي ثبت نام در سامانه hoosh.medu.ir

با توجه به عدم تسلط برخي دانش آموزان و اوليا گرامي نسبت به نحوه انجام ثبت نام از طريق سامانه آموزشي كوتاه و مفيد براي ورود و ثبت نام در سايت www.hoosh.medu.ir ارائه مي كنيم تا شما را با نحوه ثبت نام در سايت آشنا كنيم.

نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

دانش آموزان و اوليا گرامي ابتدا از اتصال صحيح و كامل سيستم خود به اينترنت مطمئن شده سپس از طريق يكي از مرورگر هاي گوگل وارد آدرس اينترنتي hoosh.medu.ir شوند ضمنا در ورود آدرس كاملا دقت نماييد و همچنين از مرورگرهاي فايرفاكس و كروم در حد امكان استفاده نمايند.

در صورتي كه به صورت صحيح وارد سامانه شده باشيد با صفحه زير رو به رو خواهيد شد :

ورود به سامانه hoosh.medu.ir

در مرحله بعد همانطور كه در تصوير مشاهده مي نماييد لازم است نقش و همچنين عنوان سازماني را وارد نماييد. و پس از آن بر روي دكمه تائيد كليك نماييد.

در صورت انتخاب درست، شما به صفحه ثبت نام هدايت خواهيد شد. كه مطابق تصوير زير لازم است اطلاعات مورد نظر را وراد نماييد.

نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

والدين و دانش آموزان 98 hoosh.medu.ir عزيز توجه داشته باشند كه برخي از اطلاعات توسط اداره آموزش و پرورش در سامانه قرار گرفته است. اطلاعاتي همچون نام و نام خانوادگي، كد ملي، جنسيت ، نام و كد دبستان ، منطقه و استان محل تحصيل به صورت خودكار وجود دارد و امكان ويرايش آن وجود نخواهد داشت.

مرحله دوم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در صورتي كه داراي خواهر و يا برادر دو قلو مي باشيد لازم است حتما بند 11 را تكميل نماييد.

مرحله سوم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در وارد نمودن اطلاعات زير نهايت دقت را داشته باشيد زيرا مدرسه پذريش شما با استفاده از فرم زير تعيين خواهد شد . حداكثر اولويت هاي انتخابي شما براي اين مدارس تعداد سه مدرسه در شهرستان محل سكونتتان مي باشد.

مرحله چهارم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

مرحله بعدي بارگزاري تصوير داوطلب مي باشد كه همانطور كه ملاحظه مي نماييد بايد در فرمت خاصي صورت پذيرد و همچنين به هيچ عنوان اشتباهي در اين زمينه صورت نپذيرد.

مرحله بعدي كه براي ثبت نام hoosh.medu.ir لازم است پشت سر بگذاريد، پرداخت وجه ثبت نام مي باشد. والدين و دانش آموزان عزيز توجه داشته باشيد كه پس از پرداخت وجه ثبت نام تيزهوشان به هيچ عنوان امكان ويرايش را نخواهيد داشت.

مرحله پنجم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در صورتي كه پرداخت شما با موفقيت صورت پذيرفته باشد با صفحه اي همانند تصوير زير مواجه خواهيد شد كه رسيد پرداخت و همچنين شماره پيگيري قابل مشاهده مي باشد. روي عبارت “بازگشت به صفحه پرداخت ” كليك نماييد.

مرحله ششم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

در صورتي كه تمامي اطلاعات را به صورت صحيح وارد نموده باشيد مي توانيد تصوير زير را ملاحظه نماييد. در صورتي كه تمامي اطلاعات را به صورت صحيح وارد نموده باشيد كد پيگيري و رسيد مورد نظر را نزد خود نگاه داريد.

مرحله هفتم نحوه ورود به سايت hosh.medu.ir

دانش آموزان و اوليا محترمي كه مايل به ثبت نام فرزند خود مي باشند و يا رمز عبور همگام خود را فراموش نموده اند و يا جهت ورود به سامانه با مشكل مواجه شده اند مي توانند همه روزه از ساعات 8 صبح الي 1 شب با شماره هاي 9099072952 تماس حاصل نمايند.

توصيه مهم : با توجه به حساسيت مراحل ثبت نام و ورود اطلاعات در صورت تمايل مي توانيد جهت تكميل روند ثبت نام از طريق شماره 9099072952 با مشاوران مركز تماس حاصل نماييد پاسخگويي واحد ثبت نام همه روزه از 8 صبح الي 1 شب خواهد بود.

جزيياتي در مورد سامانه hoosh.medu.ir

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان هفتم hoosh.medu.ir به مدت شش روز فعال خواهد بود و ثبت نام ورودي هاي ششم به هفتم از طريق اين سامانه انجام مي گيرد ضمنا با توجه به مهلت 6 روزه امكان دارد زمان ثبت نام آزمون ششم به هفتم تيزهوشان تمديد نشود لذا دانش آموزان و اوليا گرامي در همان روزهاي آغازين ثبت نام خود را تكميل نمايند تا با مشكلي در روند ثبت نام مواجه نشوند.

شايان ذكر است با توجه به تصميم سازمان سمپاد در رابطه با سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم كليه امور ثبت نام – دريافت كارنامه آزمون تيزهوشان ششم به -هفتم – اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ششم به هفتم و پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان 99-1400 از طريق سامانه hoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت.

پرداخت هزينه ثبت نام مدارس سمپاد از سامانه hoosh.medu.ir

با توجه به مشكلاتي كه سال هاي گذشته در زمينه پرداخت هزينه ثبت نام مدارس سمپاد وجود داشت بار ديگر تاكيد مي كنيم هزينه ثبت نام فقط از طريق سامانه در آخرين مرحله ثبت نام از طريق درگاه متصل به سايت قابل پرداخت خواهد بود لذا دقت لازم در اين زمينه را داشته باشيد.

ثبت نام دانش آموزان پس از پرداخت هزينه ثبت نام تكميل خواهد شد لذا دانش آموزان و اوليا محترم حتما قبل از ورود به سامانه اعلام نتايج تيزهوشان كارت بانكي داراي رمز دوم جهت عمليات پرداخت را آماده نمايند.

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون از طريق سامانه hoosh.medu.ir

به اطلاع دانش آموزان و اوليا محترم مي رسانيم آزمون ورودي مدارس سمپاد در نيمه دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد و تمامي دانش آموزان جهت حضور در جلسه آزمون ملزم به دريافت كارت ورود به جلسه از طريق سامانه خواهند بود لذا در صورت تكميل ثبت نام مي توانيد با وارد كردن اطلاعات ثبت نامي مجددا وارد سامانه مدارس تيزهوشان شويد و كارت ورود به جلسه خود را دريافت نماييد.

شايان ذكر است لينك دريافت كارت ورود به جلسه آزمون سمپاد براي تمامي پايه ها از اوايل خرداد ماه باز مي شود و دانش آموزان مي توانند با مراجعه به سايت و يا تماس با شماره هاي مركز ثبت نام 9099072952(تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

مشاهده اسامي قبول شدگان در آزمون از طريق سايت hoosh.medu.ir

پس از تكميل روند ثبت نام آزمون تيزهوشان ، دريافت كارت حضور در جلسه آزمون و شركت در آزمون سمپاد مهم ترين مساله اي كه مورد توجه دانش آموزان خواهد بود اعلام اسامي قبول شدگان در آزمون خواهد بود لازم به ذكر است اعلام نتايج آزمون تيزهوشان نيز حدودا اوايل شهريور ماه روي سامانه hoosh.medu.ir قرار خواهد گرفت شايان ذكر است دانش آموزاني كه در پايه هاي نهم به دهم در آزمون شركت نموده اند جهت مشاهده نتايج فقط از طريق سامانه azmoon.medu.ir قادر خواهند بود از نتايج آزمون مطلع گردند.

كانال اطلاع رساني سامانه hoosh.medu.ir

دانش آموزان و اوليا محترم در صورت تمايل جهت ثبت نام در آزمون ورودي سمپاد و در صورت بروز هر گونه مشكل فني و يا سوال در مورد سايت hoosh.medu.ir از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد

9099072952 (تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) پاسخگويي 8 صبح الي 1 شب

سوالات پرتكرار در سامانه hoosh.medu.ir

من هنوز نتونستم نتيجم رو دريافت كنم بايد به چه سامانه اي براي دريافت نتايج آزمون تيزهوشان مراجعه كنم؟

براي مشاهده نتيجه تكميل ظرفيت مدارس تيزهوشان مي توانيد به سامانه hoosh8.medu.ir مراجعه كنيد.

آيا امكان انتقالي پس از دريافت نتيجه آزمون تيزهوشان 99 – 98 در سامانه hoosh.medu.ir وجود دارد؟

بله. هر يك از داوطلباني كه در اين مدارس پذيرفته شده اند مي توانند در سامانه اعلام نتايج مدارس تيزهوشان اقدام نمايند.

آيا مي توانيم نتايج آزمون تيزهوشان نهم به دهم را در مدارس خود دريافت نماييم؟

خير. همانطور كه ذكر شد داوطلبان تنها مي توانند از طريق سامانه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان امكان پذير خواهد بود.

در اين مقاله تلاش نموديم تا راهنمايي هاي لازم در رابطه با اعلام نتايج تيزهوشان نهم به دهم سامانه hoosh.medu.ir و همچنين نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان 99 – 1400 ، زمان اعلام نتايج تيزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم مطالبي را ارائه نماييم. اميدواريم توانسته باشيم در اين رابطه اطلاعات مفيدي را ارائه نماييم.

خلاصه مقاله : در اين مقاله قصد داشتيم تا راهنمايي هاي لازم را در ارتباط با نحوه مشاهده نتايج ثبت نام و زمان اعلام نتايج ازمون تيزهوشان ازائه دهيم و پاسخگوي سوالات شما عزيزان باشيم. متقاضيان عزيز توجه داشته باشيد كه زمان اعلام نتايج را دست ندهيد چرا كه مشاهده نتايج فقط از طريق سامانه امكان پذير بوده و در صورت بسته شدن سايت هر گونه اقدام به صورت حضوري بي پاسخ خواهد ماند .

منبع : irantahsil

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 38

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1627
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 93
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 66
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 3997
  • بازدید کلی : 2745572
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه